Demi Mu...

Friday, December 10, 2010

Ya Allah..kpd Mu ku berserah.....

Betul la kata org..bile kite senang..kite lupe TUHAN..bile dah susah..baru nak ingt TUHAN..aku la org yg tgolong dlm golongan org2 yg selalu LUPA DIRI...

Tergiang2 kata2 nurse & doc yg merawat kandungan aku...komplikasi kecik je puan..jgn susah hati sgt..klau susah hati lg puan stress...Huwwa...kecik pon komplikasi gak oi...

Mcm2 la dok kasi tip masa bsalin..la ni mmg la aku leh igt..nanti dah smapi masa tu mana aku leh igt semua tip2 tu..yg aku tau nak lepaskan kuarkan anak aku ngan selamat. Mcm mana la aku leh tgolong dlm dolongan TRAUMA nie???

Schenna...igt aper yg aku pesan k...if anythings happen..igt aper yg aku dah bgtau...u know rite where to find...shhhhh..zip yr mouth the location until that time come.

Demi Zulkamil Iqram...demi anak yg aku kandungkan..aku kene gak kuatkan semangat..x kuat pon wat2 la kuat..jgn tunjuk yg aku nie lemah & takut..padahal mmg dah takut giller. nie..mendenya x seberapa pon...

aku dah alami saat nie 3 kali...mcm x sanggup jer nak mngalamui buat kali ke-4...

Bile ku pejamkan mata ku..ku harap bila aku bukak balik....aku masih nmpak lampu kat siling tu...sbb tu smapai skrg aku fobia tahap gaban dgn bende2 yg berasakan alcohol atau mentos..caye x aku cukup takut nak makan gula2 hacks tu sbb mentos..klau minyak cap kapak tu aku pkai sikit je..pening mcm mana pon aku cube elakkan minyak cap kapak..klau dah tpaksa bru pkai sikit jer....

Berjuang demi sebuah kehidupan...

0 comments: