Keta bomba angkat Ibu masuk kubur????

Friday, December 16, 2011

Smlam 25 Dec'10.....
Xtvt kami skluarga aper lg..jln2 la..kbetulan mmg nak beli brg masuk Tadika 4 Kamil, kat mana lg??Jusco Tebrau la yg aku rasa tempat yg pling besh pon kat JB nie.
On de way dlm keta...Kamil leh bukak cite pasal biler adik Baby dia nak kuar. Sblm tu aku rasa aku & Kamil dah byk kali tgk kat You Tube proses bsalin normal & caeseran..Kamil pon x takut tgk video tu..baguih gak sekurang2nye dia tau mcm mana cara dia kuar itot perut Ibu dia.

Aper yg aku cite kat sini, imaginasi Kamil pasal adik Baby & Ibu dia dlm pjalanan ke Jusco Tebrau smlm. Dia punyer lah xplain kat Babah dia mcm mana adik baby dia kuar ikut perut Ibu, perut Ibu kene belah ngan doctor sampai bdarah.Ambulance bwk Ibu gie hospital la....ade byk keta polis kat jln la..semua imaginasi dia boleh kuar.

Tp..yg buat Babah dia tersentak (x pasti la plak aku mmg asben aku betul2 tsentak atau tsentak sikit je) bila Kamil boleh citer lpas adik Baby kuar doctor angkat letak atas katil..Pastu keta bomba dtg angkat Ibu masuk KUBUR...hah???KUBUR???

Mcm mana la plak si Kamil nie boleh citer pasal aku masuk kubur nie? meremang kejap bulu roma aku bile dgr anak aku bciter pasal aku masuk kubur. Asben aku pon aper lg.."Naper Abg ckp mcm tu pasal Ibu? Dah dah...Babah x nak dgr  abg ckp mcm tu lg pasal Ibu"

"Yea babah...Keta bomba dtg angkat Ibu masuk kubur.., abg x tipu" Masa dr awal story Kamil mmg aku byk bdiam diri jer..kang klau aku tlepas ckp yg bukan2 tkut buat asben aku tsinggung plak,hilang mood dia nak spent & enjoy with us.

Entah la....dlm hati nie Allah je yg tau perasaan aku.Tak terucap dek kata...hnya menangis dlm hati jer...pernah rasa mcm mana mnagis dlm hati? Sakit & sebak yg x tkata kan....

1 comments:

MariaHoney said...

Sabar mah..semua tu dugaan masa tengah mengandung..insyaallah semua selamat nanti..kamil tu budak bijak..sebab tu semua cerita dia ada macam2 rencah..macam2 perisa...