Cradle Made in Ikea

Thursday, January 26, 2012

Dah lama aku beli cradle nie kat Ikea , dah masuk 4 thn since my son Little Crispus umur 2 thn. Nak kata mahal tu x la..ada ler dlm RM70++. Aku pon dah lupe rege sbb dah lama sgt dok bertapa dlm kotak. Berkali2 mntak kan Mr Asben pasangkan tp...tu la dah masuk 4thn dok btapa lg dlm kotak. Bile aku ckp nak upah org, cpt2 dia ckp mbazir..dia leh pasangkan. Baru2 nie kebetulan geng balik ngan member lama Din atau lebih di kenali Din Kasut (aku pon x tau mana lekat nama tu..). So dia la yg tlg pasangkan cradle tu utk anak2 aku.

Asalnye tpt letak ponjom (ayat Ayesh) ni plain kaler..Tp member aku tlg kalerkan..Nice sgt kaler nie & yg uniknye kat lapisan bwh licin & kat tpt letak ponjom tu mengerutu sikit. Ponjom x jatuh nanti kata member aku tu.

Sejak ade cradle bukan main suke lg Little Crispus. dia pon dah jrg mntk main kat luar pagar..sesekali je dia mntk klau tgk rmai sgt bebudak dok main kat luar tu. Little Vastata pon suke naik cradle nie...Ibu dia pon tumpang sekaki..kik kik kik...

So..nie la cradle made in Ikea tu..since Little Crispus umur 2 thn smpai skrg dia dah masuk 6 thn..Little Vastata pon dah kuar dri perut aku nie. Agak nye klau x jumpe Din kasut maybe smpai kuar Little Princess kut masih btapa kat dlm kotak.

ngam2 je pomjom aku ...

 simple & nice

Skrg nie umah aku dah mcm playground. Anak2 jiran pon tiap2 ptg tgu Little Crispus blik sbb nak main cradle nie..Bagus gak diaorg x main kat jln raya..memekak la korang asalkan korang selamat dlm kaw.umah aku.

0 comments: