Mimpi Rezeki...???

Monday, January 9, 2012

Aku rasa dah byk kali aku mimpi yg org kata maksudnye membawa tuah..Dlm bln nie je dah 3x..Tp aku x nmpk plak kat mana yg tuah tu..Isk3..x syg mulut betul..klau yg best2 tu x reti nak sabo..patut la Allah x nak bg..

Kali pertama aku mimpi dr Hosp. Penawar naik skuter nak balik Sg Baru.. jauh bpk dr P.Gudang blik Aloq Setaq tu..pulak tu leh plak ader bah beso kat tgh jln...yg peliknye skuter leh hanyut..klau jln kaki paras lutut jer..Giller nye mimpi..

Kali ke-2 pon mimpi bah gak..umah saper ntah aku sewa leh runtuh bile bah melanda..yg peliknye bilik tidur je x runtuh..Boleh plak tu ade titi bth nyoq dri bilik tidur je jln raya.

Kali ke-3 mimpi kene kejo ngan ba alif ba ya..isk3..menatang x halal nie yg masuk dlm mimpi aku. bepeluh2 aku lari kene kejo ngan menantang x halal nie.

Insyaallah..aku harap2 mimpi tu mainan tido..Tp klau mebawak rezeki pon aku trima ngan tgn tbukak luas..Klau leh bior la dpt durian runtuh kan..Ape la..dah la mimpi pastu ader hati nak mintak2 plak..mmg berangan la..

0 comments: