xtvt Bidan Terjun

Thursday, January 26, 2012

Act..byk sgt story nak publish tp semuanye hnye jd draft je sbb aku x der masa nak edit gambo...Sejak ader anak kecik nie waktu sanggang aku dah x terurus..Asal smpt je la..

Hari Sabtu 2mgu yg lpas kami sekeluarga gie Zoo Johor...Act x plan pon nak gie Zoo Johor..Kebetulan Mr Babah ader hal kat Permas Jaya & mntakkan aku drive sbb dia dah smgu demam2 x baik. Aku plak tlebih baik hati gie isi mnyk keta Saga sampai RM30..Ape lg membebel la Mr Babah sbb isi byk2..Maka tkuar la ayat yg kami susah nak dgr..

" Alang2 dah isi myk byk nie bwk la anak2 jln2 mana2 pon...."
"Kite bwk anak2 gie Zoo Johor nak x? Cian bebudak nie x kenal menatang2 tu.." heheh..ayat aku la tu.

Settle je urusan Mr Babah..pe lagi aku pon dgn happynye drive la ke Zoo Johor..Act aku nie x bminat nak bwk anak2 ke Zoo Johor sbb aku dah plan nak bwk gie Zoo Taiping klau kami blik ke Utara lg..Tp di sbb kan myk keta yg RM30 tu saje je spent masa dgn family..Bile lg nak nak hu ha hu ha dgn Mr Babah kan..Memanjang je bz.

Mr Babah ckp Zoo Johor dah ok & cantik la dr dulu..Kat mana yg ok kat mana yg cantik x pasti plak aku sbb nie la first time aku masuk Zoo Johor..Lg pon aku dah penah masuk zoo yg lg besh dr Zoo Johor so aku x leh la nak puji kan...

Nie je gambo2 yg smpt kami snap sbb battery camera dah tgal 1 bar je..xtvt bidan terjun la katakan..


persembahan burung...biasa jer..

possing je lebih

Tp yg ciannyer anak2 aku la sbb 1st time masuk zoo..bkn main lg mulut Little Crispus tunjuk rimau la monyet la...itu la ini la...ader gak malu bile volume dia tu kuat sgt smpai menarik perhatian pengunjung2 yg lain..Tp nak wat mcm mana..anak2 aku x penah tgk haiwan2 ie secara live..Lain kali ibu bwk gie zoo yg besh2 plak yea...

sedapnye..abang makan aper tu??

bukan main lg mkn eskrem


0 comments: