Mersing Part 1 - SWM Trip to Air Papan (04-06 Feb'12)

Friday, February 10, 2012

Since aku join INCHEM sampai la dah tukaq nama ke SWM nie, x penah sekali pon aku join mana2 trip ke team building..adalah dlm 4 thn.

  • Bkn sbb aku x leh join...
  • Bkn sbb Mr Babah nggak mengijinkan...
  • Bkn sbb syg nak tinggalkan anak2 & ketiak masyam Mr Babah...
  • Bkn sbb aku nie antisosial..(pergh!!leh caye ke muka aku nie??)...
  • Tp sbb....
  • Sbb once aku join INCHEM , aku dah miss last trip to PD...
  • Sbb aku masuk lmbt sgt, nak wat cam ner FUNAI x nak releasekan VSS aku cpt sgt...
  • Sbb pastu dah x der trip ke team building...
  • Sbb company dah x der bajet nak enjoy & hu ha hu ha hu ha..ckp je la kedekut, kan sng citer...
  • Sbb aku masuk bwk suwey kot...huk huk huk huk...

Once SWM dah announce kan team building a.k.a trip ke Mersing, mmg aku x lepaskan peluang. Bkn senang nak dpt kunci kebebasan sbg ibu & isteri sekejap. Se se se se kala kala nak ngak enjoy ngan kengkawan kan...


sessi register , amik 2 botol air yg beso gedabak... 

pemende la si Bella nie dok belek? Striking ijo ko.. 

walaupon masing2 ngantuk siot...ttp bg pose control ngantok gilosh..


0 comments: