Untung Atas Angin..

Friday, July 13, 2012

Baru2 nie aku trade in loket emas 916 & cincin batu 750 (cincin tunang pkhwinan pertama) kat Poh Kong. Bygkan la last aku beli emas 7-8 thn lpas dgn rege RM54/gram..Skrg...moyang mahal gile..tu yg telan air liur je..

Timbang, ukur..siap measurement lg..gedebak gedebuk tolak 20% dpt la nilai RM423. Untung betul..So belek punye belek nak cari dgn nilai yg lebih krg je...dpt la sepasang subang emas. Kebetulan aku mmg x der langsung subang emas..Asik pkai yg tipu punye je...

Since aku dah pkai tudung kan...x yah la beria sgt nak gayut2 anting2 tipu tu..Mak tye nape beli subang? Bukan org nmpk pong..Amboi mak aku nie..Tu la org tua2 zaman dulu ek..Selagi leh tyang emas tu satu badan dia nak tayang..Gigi pong salut emas gak..Tingat aruah Tok Zah aku..Dia pong salut gigi dgn emas..
anggun koleksi

free gift

Mcm biasa la..mesti mntk free gift gak..Bkn nak pkai pong beg kecik nie saje je suka nak semakkan box aku. Org tu siap ckp..Aiya..beli kecik je x der free gift..ini pong mau ke?


berat gak subang aku nie..nmpk je kecik

Dah jumpe yg bkenan...So kene tmbh RM26 hengget ja...Ok ape kan dri kene tmbh seratus hengget. Tp klau kene 50 hengget mmg aku cari lg yg murah...Untung atas angin je maa...



0 comments: