Body Shop

Saturday, September 29, 2012

Kbykkan make up aku brand Body Shop cume terselit sipi ja brand lain..Mmg dari zaman sek. lg dah guna Body Shop, serasi la tu. Bkn nak cite psal Body Shop sgt tp kegilaan aku pd mende2 yg berunsurkan bag. Tak kire le pepe bag pong.

Niat masuk Body Shop cume nak beli mascara, alang2 mascara pong dah nak abes. Pastu nak clearkan RM15 voucher Body Shop. Haa...dari luaq lg dah set nak beli mascara je tau...mascara ja....


Haa..nie la mascara yg x waterproof. Dah x kuasa nak cuci bulu mata i klau pkai yg waterproof nie...Sales girl tu kata pakai mascara nie bulu mata gerenti big volume, aku pkai x big volume pong...biasak ja...Ceh!! Semah tertipu daaaa.Seb baik la beli pkai voucher, untung i 15 hengget.

Tup tup..kat kaunter sales girl tu leh offer plak travel bag nie..Dah Si Semah nie gilak beg, amik la satu. Sekali nak byar, mak hang..tu dia 50 hengget la plak..Isk..Berbaloi ka? Tp dah sales girl tu print resit..Bayaq ja la....








Seb baik bag multi side. Leh tukaq2 luaq dlm..Ok la tu siap tu siap ade free gift shower gel & body lotion. Siap leh pilih2 lg nak bau yg mcm mana. Nie dpt lg voucher 15 hengget. Otak dah pikiaq nak sambar apa plak pasnie..Balik nie check dulu make up apa yg dah nak abes noh..Siap lah pasnie apa plak yg aku nak rembat.


Nie la shower gel & body lotion yg aku pilih. Masalahnye aku pong x tau bile masa aku nak guna menatang2 nie..Simpan je la..Kut2 SW nak anto aku gi US leh la bwk kan..Perh!! Berangan la ko George segala George nak sponsor hang pi US.

0 comments: