Sihir

Wednesday, September 26, 2012

5.25pm..masa nie la nak pgil aku turun bwh tgk container...ish..geram betul..aku dah wat 5S nie sbb EC dah sound meja aku dah mcm meja YBE..

5.35pm cpt2 msuk opis shut down PC pastu terus mencecet turun tga touch & go lari tkedek2 gie keta start enjin...takdan 1 minit dah masuk gear D pastu terus jln daaa...Sampai umah terus lari msuk bilik salin mandi manda..carik bju yg sesuai turun bwh papadaddy dah tgu pecut terus gie Desa Bakti Tmn U

Pasai pa aku kelam kabut sgt nie? Sbb2 adalah spt di bwh...-

  • dah jnji dgn Pura & Rahim mesti smpai b4 Isyak..seb baik la cuti2 wanita..leh la xkius x solat kan..
  • jln sure heboh jem nenas jem stoberi la..
  • pasai Rahim dah amik apoimen nak jumpa sorang yg pndai bab2 sihir
Aku bkn la yg jenis yg mudah caye mende2 tuju2 kasut tuju2 bola nie..Tp mngenangkan kengkawan opis dok suh aku pie berubat...Aku pong dah rasa lain mcm..Pie gak la cari sesapa yg pndai bab2 nie. Yg penting pkai ayat2 Allah..Kang ader gak salah amal, mata tbeliak plak nak mati.

Mula2 cuak gak tp bile si Pura pong mcm x sedap bdn, leh la wat teman gie brubat sama2 kan..Pura no 3 aku no 4. Ape yg aku nmpk ant Pura tu bior la rahsia Allah..Yg aku nak story psai aku je ha...

Pejam mata..tarik napais..rilex yea...aku dgr sebutir2 dia baca..siap aku pong follow sikit2..Ade gak meremang bulu roma tp ok la lg...

Dah selesai..rasa2 ade x yg x kene ngan saya nie? Mmmm..puan ok lg..kuat jugak puan nie...yg pnting setiap kali lepais solat baca ayat kursi wat pelindung kite yea...

La...mcm tu je...mmm..jom arr blik..peyot pong dah lapo...

0 comments: